Lång, krokig och skön...

Som framgår av titeln skall jag skriva några rader om Colting och Pasi´s löpäventyr. :) Det var ett underbart äventyr och jag fick verkligen blodad tand när det kommer till traillöpning. Turen gick från Skatås i Göteborg till Ulricehamn. Vildmarksleden, Sjuhäradsleden samt Knalleleden. Jag tog det lugnt sista dagen då jag fick lite känningar i benhinnorna. Tyvärr är jag lite nojig över skador. Det positiva var att jag efter i snitt en mara om dagen i två dagar i delvis sjöliknande terräng, kände mig så fräsch att jag dagen efter var ute och sprang en dryg mil igen. Riktigt trevliga människor stötte jag på dessutom. Med nyblodade tänder för traillöpningens njutningar hittar jag dessvärre inga umärkta leder runt mina marker. Det blir nog till att föreslå ett arbete med att lägga leder med start snart. En lång, krokig och skön led vore inte fel då och då! Och nej jag pratar inte om Reumatism eller nå´t hanky panky heller för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0