Singlespeed igen...

Jag blir väldigt snabbt djupt intresserad av olika saker, Det här med en enkel cykel baserad på en gammal racer känns inte som något kanske. Måste ha, är det som gäller nu. Internet är fantastiskt till mycket. Jag kan stolt säga att jag kan allt om att bygga humidorer med klimatsystem. Jag vet det mesta om hur man renoverar en gammal glasfiberkajak. Jag vet också i teorin om hur en gran ska ha växt och var för att passa att bygga en stripbygd kajak med... Det är inte alltid det blir något av alla dessa planer men ibland går det hela vägen. Som med glasfiberkajaken till exempel. Min singlespeed kommer också att bli verklighet dessbättre. Kanske... om inget annat dyker upp förstås... För nu är giftet i systemet, det måste det va eftersom jag kvart i ett en midsommaraftons natt sitter och surfar på nedanstående länk!

www.fixedgeargallery.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0