Ledig igen

Underbart! Idag har jag tagit det verkligt lugnt efter en relativt intensiv dag igår. Gick som vanligt upp vid 05:00 för att åka till ett jobb i Stockholm. Höll i en kurs för chefer mellan 9 och 16:30 åkte därefter till Brandbergen till en kund tillsammans med min kollega. 20:35 var vi klara och satte oss i en taxi för transport tillbaka till Stockholm. Jag hann med 21:15 bussen till Norrtälje vilket gjorde att jag hann med sista bussen till Älmsta. Väl där var klockan 22:45 promenad under stjärnklar himmel 50 min till Ortala höjden, min söta sambo och mitt söta barn som sov. Kollade på något jag inte minns på tv´n kanske för att jag somnade... Idag är jag bara ledig, eldar i vedspisen och tittar ut då och då.


Kommentarer
Postat av: Christer

Ortala, kul, min son bor på andra sidan vattnet :) (och andra sidan Älmsta, fast förut bodde han i prästgården tvärs över vattnet från dig)

2007-10-31 @ 17:47:07
URL: http://redhorse.typedef.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0