Facebook det största hotet sedan jag vet inte vad

Vilken härlig tävling som dragit igång över hela världen, vem har flest vänner på facebook!? Denna tävlingshets tvingar människor att till slut leta upp forna fiender, mattanten, barnmorskan, grannen, arbetskamrater, folk utan kontakter, taxichauffören, rörmokaren, den där påstridige telefonförsäljaren och sina barns mobbare bara för att ha fler "vänner" än grannen. Blir de sedan vänner är det ju hur trevligt som helst såklart. Fast jag undrar jag? Ska jag vara helt ärlig är jag snarare avundsjuk och lite oroad över att jag uppenbarligen får en ganska så lugn 40 års fest...

Kommentarer
Postat av: christer

Välkommen tillbaka :)

2007-10-29 @ 20:41:42
URL: http://redhorse.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0