Låren krampar...

Varje gång jag försöker röra mig snabbare än 2km/h så krampar mina lår! Men oj, vad kul det var att köra Vätternrundan! Tänk att så mycket folk kommer ut för att heja på i uppförsbackarna, hela natten, och hela dagen i 300km! Det gick otroligt lätt de första 200km men sen blev det värre. Nu vet jag att om man vill köra lite snabbare så ska man starta senare på natten (tidigare på morgonen) Det fanns liksom inga att hänga på. Det är en ruggig skillnad att ligga i en klunga och att ligga och soloköra. Hur som helst så var det en upplevelse! Det tog mig 11:31 att ta mig runt de 30milen.

Just det ja! Här kan ni hitta mig i resultatlistan, man kan kanske inte prata om framskjuten placering... men, men fler bakom än framför! Listan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0