Illaluktande...

Har idag försökt lösa ett problem vi har dragits med här hemma under ett par månader, en förbannat illaluktande tvättmaskin... Det luktar som ett skumt mellanting mellan jordkällare, och korkdefekt, varmt tyskt vitt vin!

Så idag, jäklar, skulle något göras! Tog itu med insida, utsida, undersida, insidan av höljet, tvättmedelsutymmet, rubbet... Använde klorin och annat starkt, körde dessutom en tom maskin med ajax! För att göra en lång historia kort, det luktar lika illa nu. Tjatigt...

Vad fan kan det va som luktar!? Tror jag skall söka hjälp...

Kommentarer
Postat av: Christer S

Hej Jonas, Vi hade samma problem. Jag gjorde likadant som du och med samma resultat. Sen upptäckte jag att avloppsslangen hade rätt mycket gegga i sig - jag sanerade den - drog en trasa en massa gånger igenom och sprutade med högtrycksspruta - sen blev det bra!

2007-07-18 @ 07:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0