Nya skor

Jag valde rubriken för att få träffar... ;-) Det är ju så grymdjävulskt vanligt med modebloggar! Det här handlar dock inte om mode utan om skor vars främsta syfte är att springa i de gamla har så att säga tagit slut. Beräknar att jag sprungit någonstans runt 1500km i dem så det blir ju ett billigt nöje om man slår ut det. Ska gå runt i de nya skorna och känna lite över helgen för att se hur jag gör? Löplabbet är helt suveräna, de bryr sig verkligen om dina fötter och dig när du kommer dit. Kan varmt rekomenderas för de som ska börja springa eller bara byta löpardojor. Jag ser fram mot när min kära sambo pallrar sig iväg och använder sitt presentkort och slår till på några sköna dojor också. Då kan vi springa tillsammans igen! De skor jag kört med sen 12 november 06 är Adidas och tunga som aset. Dock har de varit jättesköna att springa i. Det som framförallt har hänt är att de liksom krympt? Så att jag fått klippa innersulan för att den ska få plats? De nya som är lite mer som en Porsche 911 om de tidigare var Citroen C5, är New Balance 826. Lite mindre dämpning och lite mer löpkänsla hoppas jag. Det bästa är att det ger lite ny energi till löpningen med ngt nytt att titta ner på! Lite bilder så ni kan jämföra men kom ihåg det här är ingen modeblogg ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0