Inte nu men nu!

Har funderat i 5 timmar på om jag ska ut och springa en sväng. Lite idiotiskt kan man tycka eftersom jag redan för 5 timmar sedan visste svaret på frågan! Lite som när jag ska hoppa i vattnet. Jag blir liksom stående och testar alla kända metoder för att komma i vattnet, förutom att hoppa i.

- 1, 2, 3, 4, 5 ÅHH HEJ, nähä...
Blöta ner mig med händerna som en pensionär nähä...
Gå bakåt några steg för att sedan som en idiot springa mot vattnet, nähää
- hoppar jag inte nu så kommer jag råka ut för något fruktansvärt, nähåå funkade inte heller...

Slutligen brukar det sluta med att jag gör det som jag borde gjort från början, hoppar i vattnet!
Fast det är klart det kan ju förklaras av att ångest är värsta raketbränslet och ångest det får jag när jag står där och inser att jag är en mes! För varje minut ökar ångesten som på en varvräknare på en Yamaha 125:a!

Nu till exempel är ångesten på ungefär 16000varv/minut, drar jag inte nu, så skär motorn....

Dumt nåt så djävulskt!

Hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0