Fula ovanor som att ta kort på fickparkeringar

Om det är något som jag är riktigt bra på och gärna skryter med så är det min förmåga att fickparkera. Jag har dessutom den klart fula ovanan att fota varenda lyckad fickparkering jag gör, dessutom har jag den ännu fulare ovanan att mms´a beviset till folk som absolut inte bryr sig :-)

Det här har ju fått lite lustiga konsekvenser, jag letar upp trånga utrymmen mellan dyra bilar som jag sedan klämmer in mig mellan. Fast det är klart ingen slår Christer Glennings oöverträffade förmåga att fickparkera. Kommer ni inte ihåg honom så kan ni kolla in gamla avsnitt av Trafik Magasinet på SVT arkiv. Det är den stora kraftiga skäggiga mannen som klädde på sig en bil som en pyjamas och med en lätt knyck med ratten hamnade där han skulle...

Här är ett exempel av många på mina fina fickparkeringar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0