Flytta...

Det är kul att flytta men inte kul att flytta på sakerna man vill slänga, ta med, ge bort, sälja, slå sönder, spara, förvara, ha, bli av med, behålla för att någon annars kan ta illa upp. Särskilt jobbigt blir det när man som en idiot, jag tror det är 11 gången, tackar nej till flytthjälp. Det är inte smart, det är fint att ta emot hjälp när det erbjuds men det ligger inte för mig. Jag kanske är rädd för att de ska behandla våra kära ägodelar på ett felaktigt sätt eller så är jag rädd för att göra mig ovän med folk, jag blir aggressiv och folkilsk när jag jobbar fysiskt. Förvisso blir jag även aggressiv när jag inte jobbar fysiskt också med fördröjning dock så att folk hinner undan. Hursomhelst nästa gång är det jag som ber om hjälp! Vaderna känns som öppna sår och jag har under 3 dygn jobbat i stort sett oavbrutet med avbrott för sömn sittande i bilen samt liggande på golvet i några timmar...

Dieten ska vi inte ens prata om, jag har ätit mig igenom Preems och Shells samtliga härliga menyer. Mat helt utan näringsämnen men med mycket kalorier. Det är gott i munnen men ingen annanstans i kroppen eller själen. Inser nu att Vätternrundan bara var en liten uppvärmning inför flytten. Fast å andra sidan 2 tapas rätter och 3 öl har aldrig smakat bättre, alkohol och sjyst mat är finfin belöning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0