Florence Valentin

Oj vad glad jag är! Vi valde de två mest olika människorna i världen till att vara Gudfäder eller Faddrar vad man nu väljer att kalla det. till vår dotter. Ikväll så spelade den ena på allsång på Skansen med sitt band Florence Valentin, han spelar trumpet så man blir yr, satan vad han rockar! Den ena spelar alltså trumpet för några miljoner människor den andre försöker desperat hitta en plats som är helt obebodd för att kunna vara själv med sina tankar. Det är två bra förebilder för min lilla dotter. Man kan göra på olika sätt och ändå vara helt rätt...

Florence rockar järnet! För ett smakprov rekomenderas www.pucka.se. och ska ni ladda ner så gör det legalt så att min dotter kan få lite fina presenter ;-) eller ännu hellre gå på en spelning det skulle dom gilla! Hur ni får ett smakprov av den andre gudfadern får jag räkna ut senare men det får nog inkludera flyg till nordnorge hur man än gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0